Welkom bij onze FAQ-pagina! Heb je een vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet, zodat je snel en makkelijk het antwoord kunt vinden. Kun je het niet vinden? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

FAQ

Bestellen

Helaas is het niet mogelijk om een product te bestellen dat niet op voorraad is. We maken elke kleur in een kleine oplage, en zodra een kleur is uitverkocht, wordt deze niet meer bijgemaakt. Maar geen zorgen! Houd onze webshop goed in de gaten, want misschien verschijnt jouw favoriete product binnenkort in een nieuwe, prachtige kleur!

Helaas is het niet mogelijk om een specifieke kleur na te bestellen wanneer deze niet op voorraad is. We maken elke kleur namelijk in een kleine oplage. Is jouw favoriete kleur niet meer op voorraad? Houd dan zeker onze webshop in de gaten, want wie weet komt jouw lievelingsproduct binnenkort wel terug in een andere mooie kleur!

Het kan gebeuren dat de bevestigingsmail in je spam belandt. Zie je daar ook niets staan? Neem dan gerust contact met ons op via info@form-keramiek.nl. We helpen je graag verder!

Verzenden

We doen ons best om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Zodra je pakketje onderweg is, krijg je van ons een seintje via e-mail. Duurt het toch wat langer? Geen zorgen, we houden je op de hoogte!

Voor verzendingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten €7,95. Als je naar Duitsland of België wilt laten verzenden, zijn de verzendkosten €12,00.

 

Je kunt je bestelling ook gewoon bij ons ophalen! Tijdens het bestellen kun je kiezen voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Daarna ontvang je een e-mail waarin je een afspraak kunt maken om je bestelling op te halen. Zo makkelijk is het!

 

Soms kan het gebeuren dat producten beschadigd aankomen tijdens het transport. Mocht dit gebeuren, neem dan alsjeblieft binnen 48 uur contact met ons op via webshop@form-keramiek.nl. Vermeld in je e-mail je ordernummer, naam en een beschrijving van de schade, en voeg een duidelijke foto toe waarop de schade goed zichtbaar is. We helpen je graag verder!

Ruilen en retourneren

Als een product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product onbeschadigd en ongebruikt is. Omdat keramiek breekbaar is, is het belangrijk om de producten goed in te pakken.

Zodra we je retour in goede staat hebben ontvangen, storten we je aankoopbedrag binnen 30 dagen terug op je rekening. Houd er rekening mee dat het risico van verlies of schade tijdens het transport voor jou als verzender is. Ook de kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening.

Retouradres:
Form keramiek unit 13
Winselingseweg 16
6541 AK Nijmegen

Voor verzendingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten €7,95. Als je naar Duitsland of België wilt laten verzenden, zijn de verzendkosten €12,00.

 

Je kunt je bestelling ook gewoon bij ons ophalen! Tijdens het bestellen kun je kiezen voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Daarna ontvang je een e-mail waarin je een afspraak kunt maken om je bestelling op te halen. Zo makkelijk is het!

 

Soms kan het gebeuren dat producten beschadigd aankomen tijdens het transport. Mocht dit gebeuren, neem dan alsjeblieft binnen 48 uur contact met ons op via webshop@form-keramiek.nl. Vermeld in je e-mail je ordernummer, naam en een beschrijving van de schade, en voeg een duidelijke foto toe waarop de schade goed zichtbaar is. We helpen je graag verder!